14 Temmuz 2016 Perşembe

SİYAH DAMAR -TARRYN FİSHER- //KİTAP YORUMU YORUMU//

14.07.2016
Perşembe 

          Tam olarak 20 günlük bir aradan sonra merhabalar efendim. Bu 20 günlük süre içerisinde buraya yazı yazamamış olmamın nedeni İnternet'imin olmamasıdır. Ay çok resmi konuştum değil mi? Hiç huyum değildir aslında... Neyse canım, bu 20 günlük süre içerisinde okuduğum kitapların arasından en sevdiklerimden olan Siyah Damar'ın yorumuyla geldim bu sefer!

      SİYAH DAMAR - TARRYN FISHER-   
İŞTE MÜTHİŞ KİTABIM!!

     Siyah Damar'dan önce bir iki tane daha gerilim kitabı okumuştum. Bunu da arkasından okuyunca, hani deyim yerindeyse tam olarak beynimin yandığını hissettim. Resmen gerilimden ölüyordum yine. Damarlarımdan kan yerine gerginlik falan akıyordu herhalde çünkü bir ara yaşadığımı falan unuttum sanırım. Yok yok, gerçekten abartmıyorum. Hissettim ben bunları kitabı okurken. Her sayfasında ayrı bir heyecan, her cümlesinde ayrı bir gerilim vardı. Ve size kendini oldukça fazla hissettiriyordu. Birde bu gerilim hoşuma gidiyordu resmen benim! Belki  yoran bir kitaptı ama çok güzeldi. Hissettirdiği gerginliğin, verdiği yorgunluk bile mükemmeldi. Yani kitap resmen ben sevilen bir kitap olacağım falan demiş herhalde kendi kendine çünkü ancak bu şekilde bu kadar mükemmel olunabilir.

      Tüm bunların yanında kitap oldukça depresif bir hikaye olabiliyordu bazen. Böyle sessiz sakin bir şekilde depresif bir kadının hikayesini okuyabiliyordunuz bazen ama o gerginliğin üzerine biraz afallattığı gibi yorgunluğunuza da iyi geliyordu. Çünkü kadının yazdığı her kelime kitaba mükemmel 
bir seviyede yakışmış.


Bookstagramdan..


   Yazarın müthiş bir iç dünyası var bana göre. Çünkü o kadar psikopatça yazılmış bir kurgu ki ancak güçlü bir hayal dünyasından böyle bir kurgu çıkabilir. Karakterler çok farklıydı bir kere. Böyle karakterleri yaratmak... Nasıl desem? Marifet ister biraz. Zor yani... Onları yazarken onların iç dünyasından etkilenmemek, kafayı yememek zor olmuştur herhalde. Çünkü okurken ben bile kafayı sıyırıyordum bir aralar.. Ne bileyim? Tanışmak isterdim ben yazarla? Merak ediyorum açıkçası yazarın nasıl bir düşünce yapısına sahip olduğunu. Kitabı okuyanlar eminim beni çok iyi anlıyordur..! Okumayanlara da tavsiyem vakit kaybetmeyin. Çünkü ben, gerilim tarzı sevmeseniz bile bu kitabı seveceğinize inanıyorum.!


Bu her şey ortaya çıkınca ben..




Kitapta Senna ve Isaac ana karakterler. Senna Richards bir kurgu yazarı Isaac'le sır gibi sakladığı bir geçmişi var. Otuz üçüncü yaş gününün sabahına uyandığında daha önce hiç görmediği bir evde uyanır ve korkusuyla baş başadır. Onu o eve kapatan kişinin kim olduğu ise tam bir muamma... Oradan çıkmak içinse tek şansı yine sır gibi sakladığı geçmişi! Psikolojisi oldukça bozuk olan Senna gerçekten tuhaf bir karakter. Isaac'te öyle... Yaşanılanlar zor! İpuçları Senna'yı sürekli bir çıkmaza sürüklerken gerilimi kalbinizde hissedeceksiniz.! Yaşanılanların merkezinde bir çıkmazda kaybolacaksınız!!!


5/5 Sanırım Kusursuzluktan Geberiyorsun Canım Kitabım!!!

















0 yorum:

Yorum Gönder

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr